تکیه دادم به دیوار ، و از اونجایی که دارم از لرز
میمیرم ، یه پتو انداختم رو پام و با خونسردیِ ظاهری
معجون میخورم
پ.ن: لپ تاپم خیلی تمیز بود فقط جایِ انگشتِ چسبیمُ کم داشت :/
خُــــــدای خوبِ من...
ما را در سایت خُــــــدای خوبِ من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 12:38