
تا خُـــدا هست...
هــــیچ لحظه ای آنقـــدر سخت نمیشود که نــشود تحملش کرد
شـــدنی ها را انجام می دهم
و
تمام نشدنی هایم را به "خداوند" میسپارم.
_______________
به توکل نامِ اعظمت "بسم الله الرحــــــمن الرحـــــــیم"
»سلام
ما را در سایت خُــــــدای خوبِ من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18