خُــــــدای خوبِ من

خرید بک لینک
بیان: تنها دارنده نشان عالی سرآمد در کشوربیان: برترین شرکت نرمافزاری ایران به انتخاب سومین دوسالانه جوایز فناوریبیان: برگزار کننده مسابقه بین المللی با حضور برنامهنویسان برتر ۱۰۳ کشور جهانبیان: برگزیده جشنواره ملی ارتباطات در محور خدمات نوینبیان: برترین ارائه دهنده سرویس وبلاگ کشور به انتخاب جشنواره ملی رسانههای دیجیتال دارنده نشانبلورین از جشنواره رسانههای دیجیتالآموزش س خُــــــدای خوبِ من...ادامه مطلب

ما را در سایت خُــــــدای خوبِ من دنبال می‌کنید

برچسب: بلاگ, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: دوشنبه 20 شهريور 1396 ساعت: 18:28

khoda-name-text-photokade (6)

تا خُـــدا هست...

هــــیچ لحظه ای آنقـــدر سخت نمیشود که نــشود تحملش کرد

شـــدنی ها را انجام می دهم

و

تمام نشدنی هایم را به "خداوند" میسپارم.

_______________

به توکل نامِ اعظمت "بسم الله الرحــــــمن الرحـــــــیم"

»سلام

خُــــــدای خوبِ من...

ما را در سایت خُــــــدای خوبِ من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 12:39

نمیدونم چرا باز بارُبندیلمُ جمع کردمُ اومدم اینجا؟شاید دلیلش اینه که اینجا قراره ؛ رااحــــــت و بدونِ دغدغه بنویسم...بدون ترس از قضاوت شدن یا نصیحتای الکی ؛ واژه به واژه ی کلماتی که تو ذهنم نقش میبندن رو ثبت کنم و به خودم این اجازه رو بدم از اون کالبدی که برای خودم این مدت ساخته بودم بیرون بیام...خودم باشم برای خودم... به خودم گفتم : یه دفتر برمیدارم و هرآنچیزی که باید نوشته بشه رو مینویسم اما ترسیدم...ترسیدم از اینکه خونده بشم ترسیدم از اینکه شناخته بشم ...و ...منصرف شدم!+ نقابی که به صورتم زده بودم ؛ سیمای بدی به من نمیداد اما برای من ساخته نشده بود. خُــــــدای خوبِ من...ادامه مطلب

ما را در سایت خُــــــدای خوبِ من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 12:39

امروز ساعت 5 تا 7 کلاس فیزیک بودم ...با همون دبیری که تا چند وقتِ پیش با قاطعیت میگفتم و به زبون میاوردم که از روی dvd های کنکور آسان است تدریس میکنه...به خودم گفتم : جلسه اولش رو میرم اگه از روشِ تدریسشون خوشم اومد و از همه مهم تر قدرت بیانِ کافی داشت و تونست مطلبُ اون طور که باید تفهیم کنه ، میرم اگه نه که ...کلاسِ خوبی بود...روشِ تدریسشون هم خوب بود...هنوزم اگه بخوام ، اینُ به زیبون میارم که بعضی از حرفاشُ از روی dvd میگه (باید dvd اون مبحثُ بازم ببینم ) ولی در کل میشه از این کلاس نتیجه گرفت اگه پا به پاشون پیش رفت و کار کرد ...الان داره فیزیک پیش رو تدریس میکنه ...هر خُــــــدای خوبِ من...ادامه مطلب

ما را در سایت خُــــــدای خوبِ من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 12:38

تکیه دادم به دیوار ، و از اونجایی که دارم از لرز میمیرم ، یه پتو انداختم رو پام و با خونسردیِ ظاهری معجون میخورم

پ.ن: لپ تاپم خیلی تمیز بود فقط جایِ انگشتِ چسبیمُ کم داشت :/

خُــــــدای خوبِ من...

ما را در سایت خُــــــدای خوبِ من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 12:38

صفحه بندی